Hello and welcome to Trevor and Eva's trip around the America's!

..............................................

Hola i benvinguts al viatge del Trevor i l'Eva per les Amèriques!


02/08/2010

From Vancouver Island to Montana // De l'illa de Vancouver a Montana

Hi lads, first of all thanks for checking in and for all your encouraging comments, nice to have you along!
After a couple of ferry rides ended up coming into the US through the north of Washington State. After a brief visit to Seattle, we headed for beautiful Mount Rainier National Park. Thanks to the advice of Dennis, a fellow biker we meet at the BMW shop in Seattle we got loads of info on where to go and what to see in Washington State as well as having a good laugh!

Primer de tot gràcies per conectar-vos  i  pels  vostres comentaris de suport, ens grada que ens seguiu.
A través  d’un parell de viatges amb ferrys  vam creuar  cap els Estats Units pel nord de l’estat de Washington.  Desprès  d’una visita breu a la ciutat de Seattle vam anar cap el Parc Nacional de Mont Rainier. Gràcies  a les direccions  d`un motorista amb molta conya que vam conèixer  al concesionari de la BMW a Seattle, en Denis, vam obtenir valuosa informació sobre on anar i que veure en aquesta regió. 



Spent a couple of days in and around there, where we saw beautiful snow cap mountains, waterfalls and fantastic thousand year old trees. 


Ens vam quedar 2 dies per aquesta zona, plena de montanyes amb cims de neu, salts d’aigua I uns fantàstics arbres mil.lenaris.









 


The day after we left Mount Rainier we got lost looking for a town called Wallace, ended up seeing some beautiful countryside and lovely little towns. On the advice of some local guys decided to take a 30 mile shortcut ( !) on a gravel road which used to be an old railway line that the locals call Moon Pass. About 6 or 7 miles up the mountain ended up with a flat back tire, with 2 holes, one through the side and one out the back!!! Plugged the 2 holes ourselves and with the help of 3 locals guys that happen to come along on their pickup truck  took Eva and all the gear to Wallace and Trevor managed to drive the bike to town and get the tire replaced. 



El dia despres d’haver sortit del Parc Nacional ens vam perdre mentre buscàvem un poble anomenat Wallace, pero vam acabar veient unes vistes magnifiques i uns poblets molt macos. Vam conèixer una gent de la zona que ens va recomenar una ruta ràpida per arrivar al poble de Wallace, una pista de montanya d’unes 30 milles que uns anys enrere funcionava com a via ferroviaria i que es coneix localment com a Moon Pass (el pas de la lluna). Quan portàvem  6 o 7 milles de viatge vam tenir una punxada a la roda del darrere, 2 forats, un pel costat i un per sota la roda!!! Vam taponar els forats temporalment i amb l’ajuda de 3 homes de la zona que per casualitat passàven per allà amb el seu jeep van portar a la Eva i el equipatge fins a Wallace i el Trevor va anar tirant sol amb la moto fins que ens vam trovar a un taller del poble, on vam poder canviar la roda.


Can’t believe how friendly and helpful people has been to us here since we arrived in this country.  As we are writing this we are in Montana, real cowboy country, in a town called Ennis (…loads of Irish names and place names here).  Tomorrow we are heading for Yellowstone National Park. More to follow…..


Es incredible la amabilitat I el bon fer de la gent que hem nat coneixent des de que vam arrivar a aquest país. En aquest momento som a l’estat de Montana, el veritable territori dels cowboys, a un poblet que es diu Ennis (com la ciutat de Ennis a Irlanda,…això està ple de cognoms i llocs amb origen Irlandès). Demà anem cap el Parc Nacional de Yellowstone. Continuarà…